
SUSPORT
Cilj projekta „SUSPORT" je unaprijediti razinu održivosti okoliša i energetske učinkovitosti u lukama na programskom području putem unapređenja poboljšane suradnje ključnih dionika – institucija te u aktivnostima dugoročnog upravljanja u ovom području rada s obje strane jadranskog mora. Konkretno, sve će luke obuhvaćene projektom, nakon razmjene najboljih iskustava, analize stanja te izrade akcijskih planova u dijelu održivosti okoliša i energetske učinkovitosti, pristupiti izvršenju svojih pilot aktivnosti u svojstvu partnera.
Pilot aktivnosti partnera s područja Dubrovačko-neretvanske županije uključuju promjene u lučkim upravama Ploče i Dubrovnik, te će kroz projekt lučka uprava Ploče zamijeniti postojeću rasvjetu u lučkom području s LED rasvjetom, postaviti zaštitne barijere i senzore, te ugraditi novi energetsko učinkovitiji sustav klimatizacije. Lučka uprava Dubrovnik će zamijeniti postojeću rasvjetu u lučkom području s LED rasvjetom, a Dubrovačko-neretvanska županija će nabaviti energetsko učinkovitije vozilo. Na kraju će se rezultati projekta promovirati putem izrade prekogranične zajedničke strategije na temu održivosti okoliša i energetske učinkovitosti za koju se očekuje da će se uspješno moći primjenjivati i u drugim lukama, kako u programskom području, tako i izvan nje.
Pored nabrojenih partnera iz Dubrovačko-neretvanske županije, preostali hrvatski partneri su: Lučka uprava Rijeka, Lučka uprava Split, Lučka uprava Zadar i Klaster intermodalnog prijevoza Rijeka. Nositelj uloge vodećeg partnera na projektu je Lučka uprava istočni Jadran - Trst, dok su preostali talijanski partneri Zajednica za gospodarski razvoj Friuli, Lučka uprava sjeverni Jadran – Venecija, Međunarodno sveučilište Venecija, Institut za transport i logistiku – Bologna, Lučka uprava središnje-sjeverni Jadran, Ravenna, Lučka uprava središnji Jadran – Ancona, Razvojna agencija - Posebna agencija Gospodarske komore Chieti, Lučka uprava južni Jadran – Bari te Regija Friuli-Venezia Giulia.
SUSPORT je ugovoren kao strateški projekt u sklopu INTERREG programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2014-2020. Ukupan proračun projekta je 7.142.000,00 eura, a proračun Dubrovačko-neretvanske županije iznosi 260.000 eura od čega 85 posto je sufinancirano putem Europskog fonda za regionalni razvoj, dok se 15 posto proračuna odnosi na udio vlastitih sredstava.
Pilot aktivnosti partnera s područja Dubrovačko-neretvanske županije uključuju promjene u lučkim upravama Ploče i Dubrovnik, te će kroz projekt lučka uprava Ploče zamijeniti postojeću rasvjetu u lučkom području s LED rasvjetom, postaviti zaštitne barijere i senzore, te ugraditi novi energetsko učinkovitiji sustav klimatizacije. Lučka uprava Dubrovnik će zamijeniti postojeću rasvjetu u lučkom području s LED rasvjetom, a Dubrovačko-neretvanska županija će nabaviti energetsko učinkovitije vozilo. Na kraju će se rezultati projekta promovirati putem izrade prekogranične zajedničke strategije na temu održivosti okoliša i energetske učinkovitosti za koju se očekuje da će se uspješno moći primjenjivati i u drugim lukama, kako u programskom području, tako i izvan nje.
Pored nabrojenih partnera iz Dubrovačko-neretvanske županije, preostali hrvatski partneri su: Lučka uprava Rijeka, Lučka uprava Split, Lučka uprava Zadar i Klaster intermodalnog prijevoza Rijeka. Nositelj uloge vodećeg partnera na projektu je Lučka uprava istočni Jadran - Trst, dok su preostali talijanski partneri Zajednica za gospodarski razvoj Friuli, Lučka uprava sjeverni Jadran – Venecija, Međunarodno sveučilište Venecija, Institut za transport i logistiku – Bologna, Lučka uprava središnje-sjeverni Jadran, Ravenna, Lučka uprava središnji Jadran – Ancona, Razvojna agencija - Posebna agencija Gospodarske komore Chieti, Lučka uprava južni Jadran – Bari te Regija Friuli-Venezia Giulia.
SUSPORT je ugovoren kao strateški projekt u sklopu INTERREG programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2014-2020. Ukupan proračun projekta je 7.142.000,00 eura, a proračun Dubrovačko-neretvanske županije iznosi 260.000 eura od čega 85 posto je sufinancirano putem Europskog fonda za regionalni razvoj, dok se 15 posto proračuna odnosi na udio vlastitih sredstava.