Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

NMV-03/2025 - Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK

Nacionalni registracijski broj (OIB): 51303627909

Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom

Glavna djelatnost: Opće javne usluge

Adrese

Poštanska adresa: Obala pape Ivana Pavla II. 1

Poštanski broj: 20000

Mjesto: Dubrovnik

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Cvija Oberan Borojević

E-pošta: nabava@portdubrovnik.hr

Telefon: +38520 313333

Internetska adresa: https://www.portdubrovnik.hr/

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci

Opis postupka: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci

Evidencijski broj nabave: NMV-03/2025

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Usluge

CPV Oznaka: 79713000, Čuvarske službe

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 176.000,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Prihvaćaju se elektronički računi

Uvjeti izvršenja ugovora:

Odabrani Ponuditelj je obvezan prilikom potpisa Ugovora predočiti važeće Rješenje Državnog zavoda za radiološku i nuklearnu sigurnost kojim se ponuditelju odobrava obavljanje djelatnosti provjere sadržaja predane i ručne prtljage, osobnih predmeta, tereta i poštanskih pošiljki, rendgenskim uređajima kojima je područje izloženosti ograničeno kućištem tih uređaja, a ovjerenu kopiju od strane javnog bilježnika priložiti ugovoru. Ne prilaganje navedenog dokumenta smatra se odbijanjem potpisivanja Ugovora i podložno je odredbama o naplati jamstva za ozbiljnost ponude sukladno točki 2.10. ove dokumentacije o nabavi.

Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti ugovoreni predmet nabave sukladno kvaliteti, karakteristikama, pojedinačnima cijenama i količinama navedenim u ponudi gospodarskog subjekta, popunjenim troškovnikom i uvjetima iz dokumentacije o nabavi, koji svi čine sastavni dio Ugovora. Odabrani ponuditelj u svom radu dužan je pridržavati se zakona i propisa Republike Hrvatske koji reguliraju predmet nabave. Rad u prostorijama Lučke uprave Dubrovnik kao naručitelja podrazumijeva i prihvaćanje uvjeta koji su propisani internim aktima Lučke uprave Dubrovnik.

Rok, način i uvjeti plaćanja: Plaćanje se obavlja na mjesečnoj bazi na temelju vjerodostojne knjigovodstvene dokumentacije (eračuna) ispostavljene od strane odabranog ponuditelja za uredno izvršenu uslugu, u roku od 30 dana od dana primitka valjanog računa.Vjerodostojna knjigovodstvena dokumentacija (račun, otpremnica ili prijamni list ovjereni od strane odabranog ponuditelja i Naručitelja) se dostavlja na plaćanje na adresu: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK 20 000 DUBROVNIK, Obala Pape Ivana Pavla II, 1, s naznakom naziva ugovora: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci, s pozivom na broj ugovora.Računi ispostavljeni na nepropisan način će biti vraćeni. Plaćanje se obavlja na račun odabranog ponuditelja.Račun mora biti izdan i dostavljen sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/2018 putem nacionalne centralne platforme za razmjenu eRačuna pri Financijskoj agenciji (Fina); servis eRačun za državu.

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
 da je korisnik garancije LUČKA UPRAVA DUBROVNIK,
 da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).

Strateška nabava

Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte

Primjena društveno odgovornih aspekata na:

Primjena društvenog cilja na:

Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte

Primjena ekoloških aspekata na:

Utjecaj na okoliš kroz:

Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte

Primjena inovativnih aspekata na:

Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Obavljanje profesionalne djelatnosti

Financijska i ekonomska sposobnost

Tehnička i stručna sposobnost

Predmet nabave/grupe

Predmet nabave

Naziv predmeta / Grupe: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci

Opis nabave: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci

Namjena

CPV Oznaka: 79713000, Čuvarske službe

Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Lučko operativno područje luke Dubrovnik-Gruž u nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik, Obala pape Ivana Pavla II, 1, HR- 20000 Dubrovnik

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.

Okvirni planirani datum početka: 11.08.2025.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 176.000,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena60

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 1. – Voditelja osiguranja - KSI1 Voditelj osiguranja na mjestu voditelja osiguranja sigurnosne zaštite međunarodnog graničnog prijelaza30
Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 1. – Voditelja osiguranja - KSI2 - Posjedovanje važećeg međunarodno priznatog certifikata o osposobljenosti osobe iz područja sigurnosne zaštite luke10

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 04.06.2025.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 27.06.2025. Vrijeme: 10:00

Elektronička dostava je obavezna.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 90

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 27.06.2025. Vrijeme: 10:00

Mjesto : Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Obala Pape Ivana Pavla II, 1, 20 000 Dubrovnik

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda ima samo Stručno povjerenstvo za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.