Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NMV-03/2025 - Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK
Nacionalni registracijski broj (OIB): 51303627909
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Obala pape Ivana Pavla II. 1
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Cvija Oberan Borojević
E-pošta: nabava@portdubrovnik.hr
Telefon: +38520 313333
Internetska adresa: https://www.portdubrovnik.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci
Opis postupka: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci
Evidencijski broj nabave: NMV-03/2025
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Usluge
CPV Oznaka: 79713000, Čuvarske službe
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 176.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Uvjeti izvršenja ugovora:
Odabrani Ponuditelj je obvezan prilikom potpisa Ugovora predočiti važeće Rješenje Državnog zavoda za radiološku i nuklearnu sigurnost kojim se ponuditelju odobrava obavljanje djelatnosti provjere sadržaja predane i ručne prtljage, osobnih predmeta, tereta i poštanskih pošiljki, rendgenskim uređajima kojima je područje izloženosti ograničeno kućištem tih uređaja, a ovjerenu kopiju od strane javnog bilježnika priložiti ugovoru. Ne prilaganje navedenog dokumenta smatra se odbijanjem potpisivanja Ugovora i podložno je odredbama o naplati jamstva za ozbiljnost ponude sukladno točki 2.10. ove dokumentacije o nabavi.
Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti ugovoreni predmet nabave sukladno kvaliteti, karakteristikama, pojedinačnima cijenama i količinama navedenim u ponudi gospodarskog subjekta, popunjenim troškovnikom i uvjetima iz dokumentacije o nabavi, koji svi čine sastavni dio Ugovora. Odabrani ponuditelj u svom radu dužan je pridržavati se zakona i propisa Republike Hrvatske koji reguliraju predmet nabave. Rad u prostorijama Lučke uprave Dubrovnik kao naručitelja podrazumijeva i prihvaćanje uvjeta koji su propisani internim aktima Lučke uprave Dubrovnik.
Rok, način i uvjeti plaćanja: Plaćanje se obavlja na mjesečnoj bazi na temelju vjerodostojne knjigovodstvene dokumentacije (eračuna) ispostavljene od strane odabranog ponuditelja za uredno izvršenu uslugu, u roku od 30 dana od dana primitka valjanog računa.Vjerodostojna knjigovodstvena dokumentacija (račun, otpremnica ili prijamni list ovjereni od strane odabranog ponuditelja i Naručitelja) se dostavlja na plaćanje na adresu: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK 20 000 DUBROVNIK, Obala Pape Ivana Pavla II, 1, s naznakom naziva ugovora: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci, s pozivom na broj ugovora.Računi ispostavljeni na nepropisan način će biti vraćeni. Plaćanje se obavlja na račun odabranog ponuditelja.Račun mora biti izdan i dostavljen sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/2018 putem nacionalne centralne platforme za razmjenu eRačuna pri Financijskoj agenciji (Fina); servis eRačun za državu.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije LUČKA UPRAVA DUBROVNIK,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Posebni uvjeti za izvršenje ugovora
Primjena društvenog cilja na:
Ostalo
Rodna ravnopravnost
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
Kriterij za odabir ponude
Posebni uvjeti za izvršenje ugovora
Utjecaj na okoliš kroz:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
Posebni uvjeti za izvršenje ugovora
Kriterij za odabir ponude
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni radovi, roba i usluge podrazumijevaju inovacije procesa.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
Upis u registar
Ovlaštenje ili članstvo
Financijska i ekonomska sposobnost
- Osiguranja za pokriće odgovornosti iz djelatnosti
Tehnička i stručna sposobnost
Popis glavnih usluga
Tehnički stručnjaci ili tijela - kontrola kvalitete
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž) na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci
Opis nabave: Pružanje usluge sigurnosne zaštite luke Dubrovnik (Gruž), na području nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik za razdoblje 12 mjeseci
Namjena
CPV Oznaka: 79713000, Čuvarske službe
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Lučko operativno područje luke Dubrovnik-Gruž u nadležnosti Lučke uprave Dubrovnik, Obala pape Ivana Pavla II, 1, HR- 20000 Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 11.08.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 176.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 60 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 1. – Voditelja osiguranja - KSI1 Voditelj osiguranja na mjestu voditelja osiguranja sigurnosne zaštite međunarodnog graničnog prijelaza | 30 |
Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 1. – Voditelja osiguranja - KSI2 - Posjedovanje važećeg međunarodno priznatog certifikata o osposobljenosti osobe iz područja sigurnosne zaštite luke | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 04.06.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 27.06.2025. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 27.06.2025. Vrijeme: 10:00
Mjesto : Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Obala Pape Ivana Pavla II, 1, 20 000 Dubrovnik
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda ima samo Stručno povjerenstvo za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.