Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NMV-04/2025 - PROJEKT CYSCROMS - Nabava usluge vanjskih stručnjaka za podizanje usklađenosti s NIS 2 direktivom
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: LUČKA UPRAVA DUBROVNIK
Nacionalni registracijski broj (OIB): 51303627909
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Obala pape Ivana Pavla II. 1
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Cvija Oberan Borojević
E-pošta: nabava@portdubrovnik.hr
Telefon: +38520 313333
Internetska adresa: https://www.portdubrovnik.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: PROJEKT CYSCROMS - Nabava usluge vanjskih stručnjaka za podizanje usklađenosti s NIS 2 direktivom
Opis postupka: Predmet nabave je nabava usluga - Nabava usluge vanjskih stručnjaka za podizanje usklađenosti s NIS 2 direktivom - PROJEKT CYSCROMS
Predmet nabave su usluge pregleda stanja kibernetičke sigurnosti naručitelja Lučke uprave Dubrovnik i njegovo usklađivanje s NIS2 Direktivom, Zakonom i podzakonskim propisima, provođenjem analize trenutne razine usklađenosti Lučke uprave Dubrovnik s NIS 2 Direktivom što uključuje preporuke za usklađenje prema prioritetima i plan implementacije preporuka, analizu rizika s ciljem podizanja zrelosti relevantnih kritičnih procesa, infrastrukture i sustava Lučke uprave Dubrovnik, izradu potrebne dokumentacije za upravljanje kibernetičkom sigurnosti Naručitelja prema slijedećoj usluzi - Pregled stanja kibernetičke sigurnosti i povećanje usklađenosti s NIS2 Direktivom, Zakonom, i podzakonskim propisima
Evidencijski broj nabave: NMV-04/2025
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Usluge
CPV Oznaka: 72212482, Usluge razvoja programske podrške za poslovne informacije
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 64.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Plaćanje se obavlja na temelju vjerodostojne knjigovodstvene dokumentacije (računa) ispostavljene od strane odabranog ponuditelja za uredno izvršenu uslugu, u roku od 30 dana od dana primitka valjanog računa.
Dinamika plaćanja usluge je sljedeća:
20% od ugovorenog iznosa nakon dostave strukturiranog izvješća o nedostatcima u sklopu Procjene trenutnog okvira upravljanja informacijskom sigurnošću s analizom raskoraka,
40% od ugovorenog iznosa nakon izrade i isporuke interne dokumentacije Lučke uprave Dubrovnik sukladno NIS2 Direktivi, Zakonu i drugim podzakonskim propisima,
40% od ugovorenog iznosa nakon izrade Završnog Izvješća o usklađenosti s NIS 2 Direktivom, Zakonom i Uredbom
Račun mora biti izdan i dostavljen sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/2018 putem nacionalne centralne platforme za razmjenu eRačuna pri Financijskoj agenciji (Fina); servis eRačun za državu.Plaćanje se vrši u Eurima na žiro – račun odabranog ponuditelja.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi:1.000,00 Eura(slovima: tisuću eura)
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije LUČKA UPRAVA DUBROVNIK,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje u korist računa Naručitelja LUČKE UPRAVE DUBROVNIK
IBAN: HR12 1001 0051 8630 00160; SWIFT: NBHRHR2XXXX
Model i poziv na broj: HR64 9725-51343-oib uplatitelja;
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-04/2025.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.Jamstvo mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Primjena društvenog cilja na:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Utjecaj na okoliš kroz:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni su radovi, roba i usluge ili novi ili znatno poboljšani u odnosu na radove, robu odnosno usluge već prisutne ne tržištu.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
Popis glavnih usluga
Tehnički stručnjaci ili tijela - kontrola kvalitete
Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
- Norme za osiguranje kvalitete
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: PROJEKT CYSCROMS - Nabava usluge vanjskih stručnjaka za podizanje usklađenosti s NIS 2 direktivom
Opis nabave: Predmet nabave je nabava usluga - Nabava usluge vanjskih stručnjaka za podizanje usklađenosti s NIS 2 direktivom - PROJEKT CYSCROMS
Predmet nabave su usluge pregleda stanja kibernetičke sigurnosti naručitelja Lučke uprave Dubrovnik i njegovo usklađivanje s NIS2 Direktivom, Zakonom i podzakonskim propisima, provođenjem analize trenutne razine usklađenosti Lučke uprave Dubrovnik s NIS 2 Direktivom što uključuje preporuke za usklađenje prema prioritetima i plan implementacije preporuka, analizu rizika s ciljem podizanja zrelosti relevantnih kritičnih procesa, infrastrukture i sustava Lučke uprave Dubrovnik, izradu potrebne dokumentacije za upravljanje kibernetičkom sigurnosti Naručitelja prema slijedećoj usluzi - Pregled stanja kibernetičke sigurnosti i povećanje usklađenosti s NIS2 Direktivom, Zakonom, i podzakonskim propisima
Namjena
CPV Oznaka: 72212482, Usluge razvoja programske podrške za poslovne informacije
Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Mjesto izvršenja usluge su lokacija Naručitelja (20 000 Dubrovnik, Obala pape Ivana Pavla II, 1) i odabranog ponuditelja
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 6 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 20.09.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 64.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Broj ili uputa na projekt: 101127567
EU Program: Program Digitalna Europa
Opis projekta: Projekt „Kibernetička sigurnost u hrvatskom sektoru pomorskog prometa“ prepoznat je kao strateški važan projekt za podizanje razine kibernetičke zrelosti i otpornosti pomorskog prometa i neometanog pružanja usluga u pomorskom prometu, usklađen sa zakonodavstvom Europske unije i nacionalnim zakonodavstvom koje uređuje kibernetičku sigurnost.
Projektne aktivnosti koordinira Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture kao nadležno sektorsko tijelo za promet u Republici Hrvatskoj.
Isporučevine projekta unaprijediti će upravljanje rizicima za sigurnost mrežnih, kibernetičkih te sustava operatora ključnih usluga i rezultirat poboljšanim sposobnostima projektnih partnera da ostvare propisane sigurnosne zahtjeve.
Naziv projekta: Cyber safety in Croatian maritime transport sector – acronim CYSCROMS
Vrijednost projekta: 5.101.672,56 €
Trajanje projekta: 1.10.2023. - 30.9.2026.
Nositelj projekta: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske, kontakt: cyscroms@pomorstvo.hr
Projektni partneri: Plovput d.o.o., Lučka uprava Zadar, Lučka uprava Split, Lučka uprava Ploče, Lučka uprava Dubrovnik, Jadrolinija d.o.o.
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 60 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Necjenovni kriterij - Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 1. Voditelj projekta (IS1) | 20 |
Necjenovni kriterij - Specifično iskustvo Ključnog stručnjaka 2. Stručnjak za analizu kibernetičke sigurnosti (IS2) | 20 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 24.07.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 18.08.2025. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 18.08.2025. Vrijeme: 10:00
Mjesto : Obala pape Ivana Pavla II, 1, 20 000 Dubrovnik
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
avnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici Ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda ima samo Stručno povjerenstvo za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici Ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.